Oferta domeny zakłada zarówno jej sprzedaż (możliwość rozłożenia płatności na raty 0%), jak i dzierżawę. Wspomniana dzierżawa uwzględnia także wyłączne prawo do późniejszego wykupu domeny w cenie gwarantowanej przez sprzedawcę. Dzięki temu zyskują Państwo pewność co do możliwości przedłożenia praw w dowolnym momencie. Każda transakcja opatrzona jest fakturą VAT +23%.
Dlaczego warto postawić na dzierżawę?
Dzierżawa daje nam możliwość wykorzystania pełnego potencjału domeny, niższym kosztem. Dzięki temu nie musimy przygotowywać i posiadać dużych środków potrzebnych do sfinansowania konkretnego adresu internetowego, który jest atrakcyjny dla Państwa, bądź Państwa firmy. W związku z tym wartościowa i nośna domena internetowa może być w zasięgu każdej osoby, bez udziału wysokich kosztów. Abonament miesięczny uwzględnia gwarancję takich samych warunków przez cały okres trwania dzierżawy. Natomiast całość transakcji kontroluje profesjonalna giełda domen Premium.pl, która jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo i pomyślność trwania całego okresu dzierżawy, wraz z ewentualnym wykupem domeny na ustalonych warunkach. Na dzień dzisiejszy cała masa firm korzysta z opcji dzierżawy domen, które opierają się o najbardziej popularne adresy stron internetowych. Wszystko dzięki niskim i zoptymalizowanym kosztom dzierżawy najdroższych i najbardziej atrakcyjnych domen w sieci.
Identyfikacja marki poprzez domenę
Zyskując domenę z Polską końcówką, zapewniamy sobie pełen poziom bezpieczeństwa i podstawę do identyfikacji naszej marki przez Klientów na terenie całej Polski i nie tylko. Polska końcówka domeny jest gwarancją prawidłowej rozpoznawalności. Jeśli poważnie traktujesz ebiznes, traktuj poważnie Kontrahentów.
Odpowiemy na wszystkie pytania
W przypadku nasuwających się pytań bądź niejasności, zapraszamy Państwa do kontaktu mailowego - wystarczy skorzystać z formularza pod nazwą ?Kontakt ze sprzedającym?.
Niektóre z ujawnionych sprzedaży domen PL (pomijając m.in. wielomilionową sprzedaż play.pl)
- co.pl - 1008 000zł (2011r.)
- kryptowaluty.pl - 1000 000zł (2020r.)
- opony.pl - 960 000zł (2010r.)
- saturn.pl - 600 000zł (2011r.)
- radio.pl - 550 000zł (2014r.)
- gg.pl - 400 000zł (2009r.)
- urlopy.pl - 400 000zł (2008r.)
- nk.pl - 300 000zł (2009r.)
- budownictwo.pl - 200 000zł (2009r.)
- grydladzieci.pl - 156 000zł (2013r.)
- kino .pl - 150 000zł (2009r.)
- pr.pl - 148 000zł (2013r.)
- samochod .pl - 146 000zł (2010r.)
- lekarze.pl - 135 000zł (2009r.)
- magazyny.pl - 132 000zł (2010r.)
- faktury.pl - 123 000zł (2017r.)
- domain.pl - 102 000zł (2008r.)
- tanio.pl - 100 000zł (2009r.)
- przedszkole.pl - 98 400zł (2018r.)
- lista.pl - 98 000zł (2011r.)
- makijaz.pl - 92 000zł (2016r.)
- fresh.pl - 90 000zł (2010r.)
- reklama.pl - 90 000zł (2009r.)
- work.pl - 87 500zł (2009r.)
- l.pl - 85 000zł (2012r.)
- ss.pl - 84 000zł (2008r.)
- material.pl - 80 000zł (2010r.)
- deser.pl - 74 000zł (2008r.)
- sms.pl - 73 800zł (2013r.)
- baza.pl - 72 000zł (2009r.)
- historia.pl - 70 383zł (2020r.)
- adwokaci.pl - 70 000zł (2008r.)
- eventy.pl - 70 000zł (2009r.)
- bajki.pl - 70 000zł (2009r.)
- styl.pl - 70 000zł (2009r.)
- 1.pl - 70 000zł (2009r.)
Więcej informacji na temat domen oraz upublicznionych sprzedaży w kraju i na świecie znajdziesz na stronie www.rynekdomen.pl