premium.pl : domeny, giełda domen, aukcje domen
 
PLN
netto
PLNPLN1 $USD0,2584 EUR0,2371 0 Kup Teraz »
  +23% VAT (196 800,00 PLN brutto)
 
PLN
netto
już od PLNPLN1 $USD0,2584 EUR0,2371 0
  +23% VAT (11 316,00 PLN brutto)
PLN
netto
już od PLNPLN1 $USD0,2584 EUR0,2371 0 Dzierżawa »
+23% VAT (9840,00 PLN brutto)
 
Cena brutto:
196 800,00 PLN
Cena netto:
160 000,00 PLN
Rozliczenie z nabywcą:
Faktura VAT od premium.pl
Sprzedający:

 
 
 
 
 
Odwiedzin oferty:
5909
 
 
 
 
Opis oferty
Założenie strony internetowej i sklepu internetowego jest obliczone oczywiście na konkretne działania, czyli zyski. Do niedawna uważano, że im większy ruch na stronie, tym większe przyciąganie zwolenników zakupu, co nie do końca jest prawdą, ponieważ nie każda wizyta na stronie kończy się zakupem.
Marketing internetowy
Marketing internetowy ma długą historię i wiąże się przede wszystkim z wykorzystaniem w charakterze medium nie tylko stron internetowych, ale także z prowadzeniem działalności zmierzającej do zdobywania nowych kupujących produkt bądź usługę.
Prowadzenie biznesu online nie polega dziś tylko na tym, żeby udało się sprowadzić potencjalnego nabywcę na stronę internetową. Drugim niezwykle ważnym czynnikiem jest zachęcenie go do wydania pieniędzy. Doskonałym narzędziem, które służy szeroko rozumianą pomocą w tym kierunku jest remarketing.
Czym jest remarketing?
Remarketing to świadome, celowe i zamierzone działania, których celem jest zebranie informacji o użytkowniku, przygotowanie komunikatu oraz wysyłanie go do zainteresowanej naszym produktem czy usługą osoby, z której pragniemy uczynić klienta.
Chodzi więc przede wszystkim o to, żeby ponownie dotrzeć do tych osób, które już raz – niezależnie od tego czy w sposób zamierzony czy przypadkowy – odwiedziły naszą stronę. Dotrzeć, oznacza w tym kontekście skłonić je w umiejętny, a przy tym niezbyt nachalny sposób do dokonania zakupu właśnie u nas, a nie na przykład u konkurencji.
Nikogo nie trzeba przekonywać, kto chociaż raz miał z tym narzędziem do czynienia – iż za jego pomocą można wygenerować bardzo znaczący wzrost zysków na stronie. Warto podkreślić, że dodanie produktu do koszyka nie oznacza jeszcze zakupu. Dobrze byłoby więc zatroszczyć się o takiego kupującego, stosując remarketing.
Jeżeli ktoś już wcześniej zainteresował się danym produktem, tym łatwiej dotrą do jego świadomości związane z nim reklamy. Takie działanie ma prowadzić do tego, żeby zainteresowana zakupem osoba dokonała transakcji i nie porzuciła jej przed sfinalizowaniem.
Za pomocą remarketingu nie zamierzamy jej osaczać, ale jedynie nakłonić do zakupu. Warto więc podjąć zdecydowane kroki, żeby po pierwsze poprawić płynące ze strony internetowej zyski, a po drugie zatroszczyć się o pozycjonowanie i podnoszenie konwersji.
Kto powinien być zainteresowany zakupem domeny remarketing.pl?
Odpowiedź na tak postawione pytanie wydaje się oczywista. Jest to na pewno domena skierowana przede wszystkim do firm lub osób nie tylko profesjonalnie zajmujących się pozycjonowaniem stron, ale także marketingiem internetowym i optymalizacją seo.
Dlaczego?
Z bardzo prostej przyczyny. Domena, zaliczana do jednego z najbardziej rozpoznawalnych narzędzi Google, jednoznacznie kojarzy się z działaniami mającymi na celu pozyskiwanie klientów za pośrednictwem tej wyszukiwarki. Co więcej, jest niezwykle szybko rozpoznawalna i łatwa do wypozycjonowania. Zapewnia liczne korzyści, a największą są rosnące zyski.
 
 
Parametry domeny
Data rejestracji domeny:
Data wygaśnięcia domeny: